Тема: «Подорож в країну знань»
Мета: Удосконалювати знання дітей з даної теми; розвивати знання уміння і навички з цієї теми, а також і по предметах, які вивчають діти.
Виховувати активність, спритність учнів, логічне мислення, формувати любов до природи і до навколишнього середовища.
Обладнання: Опорний конспект, роздатковий матеріал, емблеми, ресурси.
І. Організаційний момент
- Доброго дня, діти! Сьогоднішня наша тема: « Подорож в країну знань».
- Ми з вами будем подорожувати різними материками і виконувати різні завдання.
ІІ. Основна частина
- Для цього нам потрібно поділитися на 2 команди.
- Назвіть свої команди.
На дошці зображена карта світу на які є материки і сьогодні ми спробуємо побувати там. А подорожувати ми будемо на нашому літаку який зветься «Україна»
Одже, розпочинаємо нашу подорож.
І перший наш материк: Євразія.
Євразія ділиться на Європу і Азію. Діти, а де ми з вами проживаєм в Європі чи в Азії?
- Мешканці цього материка запропонували нам такі завдання з української мови. За кожну правильну відповідь я буду вам вручати фішки.
Завдання №1
Закінчити прислів'я
І команда.
1. Праця чоловіка годує … (а кінь марнує)
2. Мудрим ніхто не родився … (а навчився)
ІІ команда.
1. За рідний край … (життя віддай)
2. Книга вчить … (як на світі жить)
Скласти прислів'я
І команда.
1. Коня з осла не буде.
ІІ команда.
1. Розуму за гроші не купиш.
Завдання №2
- Діти я буду вам задавати питання, а ви відповідати. (Питання будуть про ті дерева, які ростуть в нашій місцевості)
І команда.
1. Який кущ є символом українського народу і лікарського рослиною? (Калина)
2. Яке дерево з білою корою раніше всіх починає соку рух?(Береза)
3. Впав колючим боком, глянув карим оком. (Каштан)
ІІ команда.
1. Яке дерево дало назву літньому місяцю? (Липа)
2. Яке дерево є символом і оберігом рідного будинку? (Верба)
3. Яке дерево має плоди схожі на гриби? (Дуб)
Завдання №3
Зясуйте про які свята йдеться?
І команда.
1. Дороге яєчко к Великому дню. (Великдень)
2. Прийшов Спас – пішло літо від нас. (спас – 19 серпня)
ІІ команда.
1. На Іллі новий хліб на столі. (Іллі – 2 серпня)
2. Хто сіє по Покрові, той виводить взимі по корові
(Покрова – 14 жовтня)
Завдання №4
- А зараз ми з вами перевіримо як ви знаєте назви квітів. Потрібно вставити в слова пропущені букви.
І команда. ІІ команда.
Жо … жина Ма … га … итка
Айст … а Во … ошка
… омашка Г … адіо … ус
Ф … окса … евкой
Наступна наша подорож буде на материк Пд. Америка. На цьому материку ми будем говорить про математику, та інші математичні вузлики.
Завдання №1
- Діти нам потрібно розв'язати приклади, які написані на дошці. В цьому конкурсі оцінюється швидкість і правильність виконання. Кожна відповідь позначена буква
І команда.
1. 84∙2 = 168 К
2. 300 – (60 +90) = 150 А
3. 646 – 626 = 20 Н
4. 350 +410 = 760 А
5. 140 +320 = 460 Д
6. 444: 2 = 222 А
ІІ команда.
1. 11∙7+7 = 84 М
2. 100 – (35 +25) = 40 Е
3. 542:0 = 0 К
4. 710 + 150 = 860 С
5. 620 +340 = 960 И
6. 582 – 141 = 441 К
7. 965 – 361 = 604 А
Завдання №2
І команда.
1. Пара коней пробігла 40 км. По скільки км. Пробіг кожен кінь? (по 40км)
2. Ношу його багато років, а рахунку не знаю. Що це? (Волосся)
ІІ команда.
1. Чим більше з неї береш тим більша вона стає. (Яма)
2. Трикутник заздрив квадратові, що у нього 4 кути і вирішив посміятися. Взяв ножниці і вночі, коли квадрат спав, відрізав йому всі кути. А вранці був дуже здивований. Чому? (Квадрат перетворився на восьмикутник)
Завдання №3
Дайте відповідь на запитання.
І команда.
1. На руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50)
2. Термометр показує 3 градуси морозу. Скільки градусів покажуть два таких термометри (30 С).
3. Професор лягає спати 08 год. вечора, а будильник наводить на 9 – ту год. Скільки буде спати професор. (1 год)
ІІ команда.
1. Колоду треба розпиляти на 12 частин. Скільки треба зробити розпитів? (11)
2. Зазвичай місяць закінчується 30 або 31 числом. У якому місяці є 28 число? (У кожному)
3. Яке число має стільки цифр, скільки має літер? (сто – 100)
Наступна подорож буде на материк Африка. На цьому материку ми будем говорити про природу.
Завдання №1
І команда.
1. Дуже довга в нього шия, і плямиста, як у змія. Нею він через паркан. Заглядає наче кран. (Жираф)
2. Здивувалась дітвора: «Це тварина чи гора? Як же їсть він, як він п'є? А для цього хобот є? (Слон)
3. У савані проживає, чорно – білі смужки має. І весела і пригожа. На конячку нашу схожу. (Зебра)
ІІ команда.
1. З – поміж інших тварин всяк його впізнає. Із усіх один лиш він, ріг на носі має. (Носоріг)
2. Величезний цей хижак. На людей наводить жах. Проживає в річці Ніл. Небезпечний … (Крокодил)
3. Як на гойдалках на вітах. Вони пригають у клітках. Граються, кривляються. Разом забавляються. А веселі ці малята – пустотливі … (Мавпенята)
Далі ми подорожуємо материком Австралії
Одже
Завдання №1
Відгадайте з якої казки цей уривок.
І команда.
1. Були собі дід і баба. От і в діда дочка, і в баби дочка. От баба пускає їх на досвітки прясти. Дідова ж дочка пряде, а бабина все нічого не робить, а як прийдуть додому, то ще й обумовить ту. (Кобиляча Голова)
ІІ команда.
1. Стоять вони за коморою, коли дивляться, аж із їхньої хати виходить дівчина з коромислом: така гарна, така гарна, тільки що кривенька трошки. (Кривенька качечка)
Завдання №2
- Діти, а чи знаєте ви казку «Лисичка – сестричка і сірий вовк» - да. Зараз я зачитаю вам уривок з цієї казки:
Пішов вовк до річки, опустив хвіст в ополонку сидить і приказує:
- Ловись рибко все велика та маленька!
- Ловись рибко все велика та маленька!
- А зараз дітки ми перевірим як ви вмієте рибалити. Потрібно по 1 учасника з кожної команди. (хлопчики)
ІІІ. Підсумок заняття.
- Визначення переможниця.
Отже, діти вам сподовалась сьогоднішня виховна? Сьогодні ми закріпили знання з математики, читання, природи, укр. мови. Ви були дуже активні і зараз я вручу вам амблемки.
- Допобачення!!!
|