Неділя, 15.06.2025, 07:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Підлісно-Ялтушківський НВК "ЗОШ І-ІІст.-ДНЗ"

-----------------------------------------------------------------
Форма входу
Наше опитування
Що заставляє Вас навчатись?
Всього відповідей: 52
Міні-чат
Плейєр

Загальний каталог файлів

Головна » Файли » Усі категорії » Виховна робота

Виховний захід «Подорож в країну знань»
22.02.2013, 18:52

Тема: «Подорож в країну знань»

Мета: Удосконалювати знання дітей з даної теми; розвивати знання уміння і навички з цієї теми, а також і по предметах, які вивчають діти.

Виховувати активність, спритність учнів, логічне мислення, формувати любов до природи і до навколишнього середовища.

Обладнання: Опорний конспект, роздатковий матеріал, емблеми, ресурси.

І. Організаційний момент

- Доброго дня, діти! Сьогоднішня наша тема: « Подорож в країну знань».

- Ми з вами будем подорожувати різними материками і виконувати різні завдання.

ІІ. Основна частина

- Для цього нам потрібно поділитися на 2 команди.

- Назвіть свої команди.

На дошці зображена карта світу на які є материки і сьогодні ми спробуємо побувати там. А подорожувати ми будемо на нашому літаку який зветься «Україна»

Одже, розпочинаємо нашу подорож.

 І перший наш материк: Євразія.

Євразія ділиться на Європу і Азію. Діти, а де ми з вами проживаєм в Європі чи в Азії?

- Мешканці цього материка запропонували нам такі завдання з української мови. За кожну правильну відповідь я буду вам вручати фішки.

Завдання №1

Закінчити прислів'я

І команда.

1. Праця чоловіка годує …  (а кінь марнує)

2. Мудрим ніхто не родився …  (а навчився)

ІІ команда.

1. За рідний край …  (життя віддай)

2. Книга вчить … (як на світі жить)

 

Скласти прислів'я

І команда.

1. Коня з осла не буде.

ІІ команда.

1. Розуму за гроші не купиш.

Завдання №2

- Діти я буду вам задавати питання, а ви відповідати. (Питання будуть про ті дерева, які ростуть в нашій місцевості)

І команда.

1. Який кущ є символом українського народу і лікарського рослиною? (Калина)

2. Яке дерево з білою корою раніше всіх починає соку рух?(Береза)

3. Впав колючим боком, глянув карим оком. (Каштан)

ІІ команда.

1. Яке дерево дало назву літньому місяцю? (Липа)

2. Яке дерево є символом і оберігом рідного будинку? (Верба)

3. Яке дерево має плоди схожі на гриби? (Дуб)

Завдання №3

Зясуйте про які свята йдеться?

І команда.

1. Дороге яєчко к Великому дню. (Великдень)

2. Прийшов Спас – пішло літо від нас. (спас – 19 серпня)

ІІ команда.

1. На Іллі новий хліб на столі. (Іллі – 2 серпня)

2. Хто сіє по Покрові, той виводить взимі по корові

(Покрова – 14 жовтня)

Завдання №4

-         А зараз ми з вами перевіримо як ви знаєте назви квітів. Потрібно вставити в слова пропущені букви.

 

 

І команда.                                                                    ІІ команда.

Жо … жина                                                              Ма … га … итка

Айст … а                                                                  Во … ошка

… омашка                                                                 Г … адіо … ус        

Ф … окса                                                                       … евкой

Наступна наша подорож буде на материк Пд. Америка. На цьому материку ми будем говорить про математику, та інші математичні вузлики.

 Завдання №1

- Діти нам потрібно розв'язати приклади, які написані на дошці. В цьому конкурсі оцінюється швидкість і правильність виконання. Кожна відповідь позначена буква

І команда.

1. 84∙2 = 168                    К

2. 300 – (60 +90) = 150   А

3. 646 – 626 = 20             Н

4. 350 +410 = 760            А

5. 140 +320 = 460            Д

6. 444: 2 = 222                 А

ІІ команда.

1. 11∙7+7 = 84                   М

2. 100 – (35 +25) = 40       Е

3. 542:0 = 0                        К

4. 710 + 150 = 860             С

5. 620 +340 = 960              И

6. 582 – 141 = 441              К

7. 965 – 361 = 604              А

Завдання №2

І команда.

1. Пара коней пробігла 40 км. По скільки км. Пробіг кожен кінь? (по 40км)

2. Ношу його багато років, а рахунку не знаю. Що це? (Волосся)

 

ІІ команда.

1. Чим більше з неї береш тим більша вона стає. (Яма)

2. Трикутник заздрив квадратові, що у нього 4 кути і вирішив посміятися. Взяв ножниці і вночі, коли квадрат спав, відрізав йому всі кути. А вранці був дуже здивований. Чому? (Квадрат перетворився на восьмикутник)

Завдання №3

Дайте відповідь на запитання.

І команда.

1. На руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50)

2. Термометр показує 3 градуси морозу. Скільки градусів покажуть два таких термометри (3С).

3. Професор лягає спати 08 год. вечора, а будильник наводить на 9 – ту год. Скільки буде спати професор. (1 год)

ІІ команда.

1. Колоду треба розпиляти на 12 частин. Скільки треба зробити розпитів? (11)

2. Зазвичай місяць закінчується 30 або 31 числом. У якому місяці є 28 число?        (У кожному)

3. Яке число має стільки цифр, скільки має літер? (сто – 100)

Наступна подорож буде на материк Африка. На цьому материку ми будем говорити про природу.

Завдання №1

І команда.

1. Дуже довга в нього шия, і плямиста, як у змія. Нею він через паркан. Заглядає наче кран. (Жираф)

2. Здивувалась дітвора: «Це тварина чи гора? Як же їсть він, як він п'є? А для цього хобот є? (Слон)

3. У савані проживає, чорно – білі смужки має. І весела і пригожа. На конячку нашу схожу. (Зебра)

ІІ команда.

1. З – поміж інших тварин всяк його впізнає. Із усіх один лиш він, ріг на носі має. (Носоріг)

2. Величезний цей хижак. На людей наводить жах. Проживає в річці Ніл. Небезпечний … (Крокодил)

3. Як на гойдалках на вітах. Вони пригають у клітках. Граються, кривляються. Разом забавляються. А веселі ці малята – пустотливі … (Мавпенята)

Далі ми подорожуємо материком Австралії

Одже                                                    

Завдання №1

Відгадайте з якої казки цей уривок.

І команда.

1. Були собі дід і баба. От і в діда дочка, і в баби дочка. От баба пускає їх на досвітки прясти. Дідова ж дочка пряде, а бабина все нічого не робить, а як прийдуть додому, то ще й обумовить ту. (Кобиляча Голова)

ІІ команда.

1. Стоять вони за коморою, коли дивляться, аж із їхньої хати виходить дівчина з коромислом: така гарна, така гарна, тільки що кривенька трошки. (Кривенька качечка)

 Завдання №2

Діти, а чи знаєте ви казку «Лисичка – сестричка і сірий вовк» - да. Зараз я зачитаю вам уривок з цієї казки:

Пішов вовк до річки, опустив хвіст в ополонку сидить і приказує:

- Ловись рибко все велика та маленька!

- Ловись рибко все велика та маленька!

- А зараз дітки ми перевірим як ви вмієте рибалити. Потрібно по 1 учасника з кожної команди. (хлопчики)

ІІІ. Підсумок заняття.

- Визначення переможниця.

Отже, діти вам сподовалась сьогоднішня виховна? Сьогодні ми закріпили знання з математики, читання, природи, укр. мови. Ви були дуже активні і зараз я вручу вам амблемки.

- Допобачення!!!

 

Категорія: Виховна робота | Додав: НВК
Переглядів: 1515 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друк сторінки
Годинник
Пошук