Творчі конкурси для молодших школярів
1 .Уявіть і мімікою, ходою, звуками відобразити: схвильованого кота, сумного пінгвіна, переляканого кролика, похмурого орла, розлючене порося.
2.Попробуйте відобразити ходу: людини, яка тільки що пообідала; людини, у якої давлять черевики; людини, яка невдало підфутболила цеглину; людину, у якої почався гострий приступ радикуліту, людину, яка випадково опинилася вночі в лісі.
3.Пофантазуйте і відобразіть рухами і мімікою : гарячу праску, будильник, чайник, телефон, кавомолку.
4.Уявіть, що ви – тварини, які люблять музику. А зараз пісню "Сонячне коло" виконайте хором : погавкайте, понявчіть, помукайте, прокукурікайте, прокрякайте тощо.
5.Пострибайте, але не так, як ви це робите за звичаєм, а як горобчик, зайчик, кенгуру, жабка, коник-стрибунець.
6.Складіть історію про: собаку, яка жила в холодильнику; ворону, яка любила кататись на велосипеді; щуку, яка грала на гітарі; березу, яка хотіла навчитись плавати; травневого жука, який боявся висоти.
7.Придумайте текст і малюнок для плаката, який міг би висіть у нашій школі: у гардеробі, над кабінетом директори, на дверях шкільної їдальні, біля столярної майстерні, біля входу в спортивний зал і т.д.
8 конкурс - "Конкурс читців”. Слуга-Шут розповідає всім добре відомий віршик: Слуга-Шут Наша Таня гірко плаче. Упустила в річку м'ячик. Ой ти, Танечко, не плач, Не потоне в річці м'яч. Завдання конкурсу: Потрібно розказати цей віршик в різних образах.: · як англієць; · як доповідач на трибуні; · як підлиза; · як японець; · як п'ятирічна дівчинка; · як старий дід. |