Пам'ятка для вчителя
♦
Завжди говори правду
дітям, навіть тоді, коли це невигідно для тебе.
♦
Не намагайся силою
досягнути успіху.
♦
Будь великодушним — вмій
прощати.
♦
Не забувай хвалити.
♦
Хвали в міру, вміючи помічай
найменші успіхи учня.
♦
Оцінюй тільки вчинки
дитини, а не її саму.
♦
Знайди ключ до кожного.
♦
Починай навчання не з
букваря чи формул, а з радості.
♦
Коли розмовляєш з
дитиною, завжди дивись їй в очі.
♦
Висловлюйся як можна
ясніше й чіткіше.
♦
Не вбивай у дітях казку.
♦
Думай про дитячий
"банк щасливих спогадів".
♦
Краще виховання — запрошення
учня до роздумів.
♦
Тільки наблизивши до себе
дитину, можна впливати на розвиток його духовного
світу.
♦
Діти не повинні йти від
учителя підкореними.
♦
Визнавай право учня на
помилку.
♦
До того часу, поки у
дітей є віра в добро, людину, ідеал, є й виховання.
♦
Дитина ставиться до тебе
так, як до неї ставляться дорослі.
♦
Не кажи про учня
"нездібний", а кажи: "Здібності у нього ще не розкриті".
♦
Ніколи не карай учня,
котрий завинив, зразу.
♦
Не "заводься" з
учнями. Ніяких нотацій.
♦
Не можна говорити учням
тільки про їх недоліки.
♦
Не використовуй оцінки як
засіб покарання.
♦
Необдумане покарання дуже
шкодить.
♦
Нетактовність,
несправедливість учителя — криміногенні.
♦
Завищені вимоги до учня — одна з
причин конфліктів.
♦
Учень, упевнений у
неможливості змінити щось, відмовляється від пошуку.
♦
Від постійних невдач діти
озлоблюються.
♦
"Важкі діти — це ті,
котрих зрадили батьки" (А.С.Макаренко) |