Субота, 18.05.2024, 21:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Підлісно-Ялтушківський НВК "ЗОШ І-ІІст.-ДНЗ"

-----------------------------------------------------------------
Форма входу
Наше опитування
Чи вважаєте Ви, що шкільна форма є обов'язковою для учня?
Всього відповідей: 22
Міні-чат
Плейєр

Загальний каталог файлів

Головна » Файли » Усі категорії » Виховна робота

День Відкриття табору.
23.04.2013, 20:22
День Відкриття табору.
І.Робота в загоні. 8,45 – 9,30
1. Організаційний момент.
2. Виховний момент.
Бесіда „Шкідливі звички, як їх позбутися”.
3. Проведення конкурсів.
1. Вікторина про літо
1. Коли починається літо - метеорологічне, астрономічне і природне?
(Метеорологічне літо починається за календарем 1 червня‚ астрономічне - 21 червня‚ тобто з дня найвищого сонцестояння. В природі початок літа не збігається в часі. Це насамперед залежить від того чи рано розпочалась весна.)
2. Передні чи задні ноги виростають у пуголовка раніше? (Задні)
3. Чи є якась різниця між ластівками, які поселяються в селі і в місті?
(Є різниця. Міська ластівка-воронка має короткий хвіст. У сільської ластівки-касатки він довший‚ у вигляді віночка.)
4. Назвіть пташок‚ які не в’ють гнізда‚ хоч малят вирощують?
(Чайки‚ кулики. Вони відкладають яйця в невеличкі ямки в піску.)
5. Які пташки виводять потомство двічі-тричі на літо?
(Щиглі та піночки виводять потомство двічі за літо‚ горобці, вівсянки - тричі)
6. Коли і як літають павуки? (Наприкінці літа в погожі дні. Тоді вітер піднімає і носить разом з павутиною молочних павучків.)
7. Що буде з бджолою коли вона укусить? (Бджола гине.)
8. Чиї пташенята не знають матері? (Пташенята зозулі)
9. Як дізнається павук-хрестовик, що до нього в павутину попала здобич?
(Павук-хрестовик держить лапкою туго натягнуту павутину, яка другим кінцем до тенет. Як тільки здобич до них потрапляє і намагається звільнитися, ниточка сіпає павучка за ногу‚ і він розуміє цей сигнал).
4. Проведення Гри «Білки, жолуді, горіхи»
Учасники поділяються на трійки. Вони беруться за руки і утворюють кола на майданчику. Кожний гравець в колі має назву - «білка», «жолудь», «горіх». Одну дитину вибирають ведучим. По команді «білки!», «жолуді! », або «горіхи!» діти швидко міняються місцями в різних колах, а ведучий прагне зайняти місце в одній з трійок. Дитина, що залишилася без місця стає ведучим.

ІІ.Робота в гуртку «Умілі руки» (10,00 – 11,00)
1.    Виготовлення малюнка з культури (манка, кукурудзяна крупа).
ІІІ. Робота в загонах. (12,30 – 13,00)
1. Проведення конкурсів.
Конкурс "Чоловік, який їсть”.
Завдання конкурсу:
•    уявіть і зобразіть як ви їсте смачні банани, які виявилися…гнилими.
•    у вас в руках гарне велике яблуко, і вам здається, що воно дуже смачне, ви починаєте його їсти, і раптом…черв'ячок.
•    ви дуже голодні, і у вас є рибні консерви, але їх немає чим відкрити. Ваші дії:
•    уявіть, що ви їсте смажену рибу, тільки що вийняту із сковорідки.
Примітка. Після кожного конкурсу сцену залишають 1-5 учасників з найменшою кількістю балів. В кінці на сцені залишаються 3-5 учасників, з яких і вибирається переможець.  
В самому кінці вручають переможцю приз.

Конкурс"Міміки і жестів”
Завдання конкурсу:
Слуга-Шут За допомогою міміки і жестів потрібно зобразити все те, про що буду показувати я:
•    ви прогулювалися на вулиці і упустили свій гаманець. Коли ви зігнулися, щоб підняти його у вас несподівано розірвалися штани на найнезручнішому місці (Шут роздає учасникам голку з ниткою). Ваше завдання зашити штани, не знімаючи їх із себе.
•    у вас назбиралося багато речей, які ви вирішили попрати. Ви берете все необхідне для прання, перете, викручуєте попрані речі і розвішуєте їх на шнурок.
•    коли ваші попрані речі висохли, вам необхідно їх попрасувати. Перед вами прасувальна дошка і праска. Вперед, друзі!
Конкурс «Сам собі автор»
Складіть віршик, в якому 4 рядочки і закінчується такими словами : кішка - ложка - трішки - пішки; баран - туман - кажан - обман; біг - сніг - вік - чоловік; чашка - подушка - шишка - мишка.
Гра - вправа «Передача почуттів»
Усі стають у шеренгу, перший поверта¬ється до другого і передає йому мімікою почут¬тя (радість, гнів, сум, подив тощо), другий має передати наступному це саме почуття. В останнього запитують, яке почуття він отри¬мав, і порівнюють з тим, яке почуття було передано спочатку і як кожний розумів отри¬мане ним почуття. (Невербальне спілкування).
ІV. Підсумок дня у загоні




Категорія: Виховна робота | Додав: НВК
Переглядів: 892 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друк сторінки
Годинник
Пошук