Субота, 18.05.2024, 19:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Підлісно-Ялтушківський НВК "ЗОШ І-ІІст.-ДНЗ"

-----------------------------------------------------------------
Форма входу
Наше опитування
Чи вважаєте Ви, що шкільна форма є обов'язковою для учня?
Всього відповідей: 22
Міні-чат
Плейєр

Загальний каталог файлів

Головна » Файли » Усі категорії » Розробки уроків

Сходинки до інформатики. Урок 7
[ Викачати з сервера (37.2 Kb) ] 25.08.2013, 18:23

Урок 7

Тема: Що таке робочий стіл комп’ютера? Узагальнення.

Мета: Ознайомити учнів із робочим столом комп’ютера, об’єктами робочого стола; навчитись працювати з об’єктами робочого столу та запускати програми на виконання; розвивати пам’ять, логічне мислення; виховувати цікавість до інформатики.

Обладнання: Комп’ютер, презентація «Робочий стіл комп’ютера», роздатковий матеріал (прямокутники), сірники, програма «Сходинки до інформатики», вправа «Розгорни серветку».

Вимоги до учнів: Мати уявлення про програму, Робочий стіл, значки;

            знати порядок вмикання та вимикання комп’ютера; вміти вмикати комп’ютер та коректно завершувати роботу; вміти вказувати вказівником на об’єкти які містяться на Робочому столі або у вікні виконання програми.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

v Перевірка готовності до уроку.

v Загадка

Він покаже все на світі:

Що малюють, пишуть діти,

Грають як і що співають,

І як пошту відправляють.

Все, що є відображає,

Без нього ПК немає! (Монітор)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

v Перевірка домашнього завдання. Робота над запитаннями.

Ø   Які правила роботи за комп’ютером ви знаєте?

Ø   Які дії потрібно виконати, щоб увімкнути  комп’ютер?

Ø   Які дії потрібно виконати, щоб вимкнути комп’ютер?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

v Розминка.

Кожній фігурі відповідає певна літера. Здогадайся, яке слово зашифровано? (На дошці – перша частина об’єкта – фігури, поставлені у потрібному порядку. Учням роздаємо розрізаний малюнок (фігура-буква). Діти мають скласти фігури у тій послідовності, що й на дошці. Відповідно літери стануть в ряд.)

v Давайте попрацюємо з геометричним матеріалом.

Ø   Завдання: проведи в прямокутнику один відрізок так, щоб утворилось два трикутники; трикутник і п’ятикутник; два прямокутники.

 

 

ІV. Повідомлення теми та мети уроку. Засвоєння нових знань.

Сьогодні, діти, я вас ознайомлю з різним столами, що таке робочий стіл комп’ютера? Це і є темою нашого уроку «Що таке робочий стіл». (Тема записана на дошці).

На цьому уроці ви дізнаєтесь, які бувають столи, яке їх призначення.

v Розповідь вчителя з елементами бесіди.

        Діти, скажіть, будь ласка, які бувають столи? (Столи бувають журнальні, за якими обідають, за якими малюємо, пишемо).

Стіл, за яким ви пишете, малюєте, називають робочим. Пригадайте, що лежить у вас на столі? Мабуть, це книги, зошити, ручки, олівці, лампа…

          Комп'ютер теж має робочий стіл. На робочому столі розташовані маленькі картинки- піктограми. Під кожною піктограмою є напис. Якщо підвести курсор до піктограми і клацнути двічі лівою кнопкою миші (а ви вже вмієте це швидко робити), то комп'ютер зразу відреагує. Почне  працювати програма, якій відповідає ця піктограма.

v Робота з підручником.

Діти, ви послухали розповідь про різні столи. Тепер відкрийте підручники на с.26, розглянемо малюнки.

v Фізкультхвилинка

Вітер віє нам в лице,

Захиталось деревце.

Вітерець все тихше, тихше,

Деревце все нижче, нижче.

v Робота в зошиті.

V. Практична робота.

v Повторення правил з техніки безпеки.

Ø   Хлопчик любив їсти під час роботи на комп’ютері.

§ Чи порушив він техніки безпеки? Якщо так, то  які?

Ø   Дуже старанна учениця, виконуючи завдання на комп’ютері, присунулась впритул до екрана монітора і стала водити пальцем по тексту на екрані монітора.

§ Чи порушила вона техніку безпеки? Якщо так, то які?

v Правила роботи з програмою «Розгорни серветку», робота з програмою (10 хв).

v Релаксація. Вправи для очей.

Ваші очі втомилися, тому виконаємо кілька вправ для очей.

Ø       Повільно перевести погляд вгору-вниз, потім навпаки. Повторити 3 рази.

Ø       Міцно зажмурити очі (до 3 рахувати), відкрити їх і подивитися у далину.

VI. Підсумок уроку. Пояснення домашнього завдання.

Зошит (с.     ), дати відповіді на запитання підручника (с. 29).

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: НВК
Переглядів: 957 | Завантажень: 140 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друк сторінки
Годинник
Пошук