Субота, 18.05.2024, 19:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Підлісно-Ялтушківський НВК "ЗОШ І-ІІст.-ДНЗ"

-----------------------------------------------------------------
Форма входу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 81
Міні-чат
Плейєр

Загальний каталог файлів

Головна » Файли » Усі категорії » Розробки уроків

Сходинки до інформатики 2 клас. Урок 28
[ Викачати з сервера (109.1 Kb) ] 25.08.2013, 18:26

Урок 28

Тема: Як самостійно створити зображення. Як працювати зі збільшеним зображенням.

Мета: Ознайомити дітей з поняттями «масштаб», «піксел»; познайомити з орнаментами; навчити створювати орнаменти у графічному редакторі; розвивати, логіку, уяву; виховувати цікавість до інформатики, естетичні почуття.

Обладнання: комп’ютер, зображення, створені у програмі  "Раіnt",

Вимоги до учнів: уміти створювати прості графічні об’єкти та їх комбінації; уміти змінювати значення властивостей об‘єктів у середовищі графічного редактора; застосовувати інструменти середовища графічного редактора для створення зображень за власним задумом; навчитися працювати з масштабом.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

v  Перевірка готовності до уроку.

v  Розгадування загадки.

Може він порахувати,

Може він пісні співати,

Малювати і писати,

Помилки перевіряти.

Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв’язати,

Він багато чого може

І завжди нам допоможе! (Комп’ютер)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

v  Перевірка домашнього завдання. Робота над запитаннями.

Ø   Які комп’ютерні документи ти знаєш?

Ø   Що таке файл? Що таке папка? Як розрізняють файли?

Ø   Як зберегти зображення і як відкрити збережене зображення?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

v  Розминка.

На минулому уроці ви конструювали різні геометричні фігури. А сьогодні ми з вами будемо виконувати вправи на розвиток уваги.

Ø  Завдання1. Домалюй малюнок за початком.


Ø Завдання 2.З'єднай крапки.

ІV. Повідомлення теми та мети уроку. Засвоєння нових знань.

Сьогодні ви дізнаєтесь, що таке масштаб, піксел, навчимося створювати орнаменти у графічному редакторі, змінювати масштаб зображення, працювати з клітинковим полем.

v  Розповідь вчителя з елементами бесіди.

Ø  Знайомство з пікселем.

Майстриня, квадратик за квадратиком створює свій малюнок вишиванки. А чи можна так само робити невеличкі малюнки на комп’ютері? Так. Комп’ютерний малюнок складається з маленьких квадратиків, які називаються піксели.

Отже, піксели – це маленькі квадратики, з яких складається зображення.

·         Робота з підручником. Перегляд малюнків (с.105).

Ø  Знайомство з інструментом  Масштаб.

Коли ми малюємо, наприклад, будиночок, то на малюнку він буде менший, ніж насправді, або комашку – вона вийде більшою, ніж справжня комаха.

У таких випадках говорять, що об’єкт намальований в масштабі.

Масштаб характеризує розмір зображення будь-якого предмета, збільшений або зменшений у декілька разів порівняно з самим предметом.

Отже, масштаб відображує малюнок у збільшеному або зменшеному вигляді.

Ø  Змінювання масштабів зображення.

Щоб збільшити масштаб малюнка, необхідно виконати такі дії:

·         Вибрати інструмент Масштаб.

·         На панелі інструментів вибрати значення масштабу.

·         Для повернення малюнка до звичайного вигляду вибрати значення масштабу .

Роботу з малюнком краще проводити у більшому масштабі. Так краще видно недоліки роботи.

Ø  Робота з клітинковим полем.

Робочу область вікна, за допомогою команди: меню Вигляд →Масштаб → Показати сітку, можна перетворити на аркуш в клітинку.

Кожна клітинка – це піксел, і його можна розфарбувати. Для цього потрібно виконати такі дії:

·         Вибрати інструмент Олівець та колір для нього.

·         Встановити вказівник миші у клітинку, яку потрібно зафарбувати.

·         Натиснути ліву клавішу миші.

·         Перемістити вказівник миші у наступну клітинку.

v  Фізкультхвилинка

Я намалюю зайчика для вас – раз.                   Роблять колові рухи руками над головою.

Це у нього, бачите, голова – два.                     Руки кладуть на голову.

Це у нього вуха догори – три.                          Піднімають руки вгору до вух.

Це стирчить у нього хвостик сірий – чотири. Повертають тулуб праворуч, ліворуч.

Це очиці весело говорять – п’ять.                    Прикладають руки до очей.

Ротик, зубки – хай моркву їсть –шість.           Імітують жування моркви зайцем.

Шубка тепла хутряна на нім – сім.                  Плещуть в долоні.

Ніжки довгі, щоб гасав він лісом – вісім.       Імітують ходьбу  на місці сидячи.

Ще навколо посаджу дерев я – дев’ять.          Садять дерева, притоптують ямки.

І хай сонце сяє з піднебесся – десять.             Піднімають руки вгору, потягуються.

v  Робота в зошиті.

V. Практична робота.

v  Повторення правил з техніки безпеки.

Діти, ми з вами знаходимось у комп'ютерному кабінеті. Як ви думаєте ,

чи правильно вчинили учні , прийшовши на урок інформатики у комп'ютерний клас ?

Ø  Уважна учениця виявила на уроці, що дівчинка Маша прихопила з собою улюблені іграшки: плюшевого ведмедя, ляльку Барбі, і посадила поряд з монітором.

·         Яке правило техніки безпеки порушила дівчинка Маша ?

v  Правила роботи з програмою «Paint».

Можна писати фарбами і на комп'ютері. Пригадайте, що означає слово "Раіnt"? (писати фарбами). Саме таку назву має програма, з якою ми сьогодні будемо працювати.

(Показую на малюнку піктограму на робочому столі комп'ютера.)

Відкривши програму "Раіnt", нашу увагу привертає біле поле. Воно схоже на аркуш паперу, на якому ви будете створювати малюнок. Можна олівцем, а можна пензлем. Їх

можна побачити на стовпчику зліва на квадратних кнопках. Цей стовпчик називається панель інструментів. Якщо підвести вказівник миші до інструмента "олівець" і клацнути один раз лівою кнопкою, то кнопка, на якій зображено олівець, трохи посвітлішає.

v  Робота в графічному редакторі Paint (10 хв.).

v  Релаксація. Вправи для очей.

Ø  Покласти долоні одну на одну таким чином, щоб утворився трикутник, затулити цим трикутником очі i повторити вci вправи за вищевказаною послідовністю. Oчi під долонями повинні бути відкриті, але долоні не повинні пропускати світло.

 

VI. Підсумок уроку. Пояснення домашнього завдання.

Зошит (с.     ), дати відповіді на запитання підручника (с. 107).

Категорія: Розробки уроків | Додав: НВК
Переглядів: 4056 | Завантажень: 504 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Sergcof  
0
<a href=http://zmkshop.ru/>антенно башенное сооружение</a>

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друк сторінки
Годинник
Пошук